#OMGWTFBBQ!!!1

Converse about various topics, funny pictures and youtube videos.
cinco
DJ / Manager
Posts: 41
Joined: Sun Apr 29, 2012 12:41 am
Location: Mexico, USA
Contact:

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by cinco » Fri Jul 24, 2015 7:21 pm

[04:44:33] <Alfy> cinco i need norcos!!! :( for my elbow sigh
[04:45:33] <cinco> Stop whining
[04:45:38] <cinco> Woman-up!
[04:45:47] <cinco> Or return that vagina for a penis
[04:46:01] * Talia snorts her drink
[04:46:04] <Alfy> you tear a tendon and tell me it doesn't hurt worse than child birth
[04:46:05] <Alfy> LOL
[04:46:11] <Talia> fuck, cinco that was a nice one.
[04:46:12] <cinco> You gave birth to watermelons, stop whining over a damn twinge in your arm
[04:46:17] <Alfy> LMAO
[04:46:23] <Alfy> smh
[04:46:23] <DJ_Amber_Talamasca> rofl
[04:46:32] <Alfy> I love you too cinco

Severs
Manager
Posts: 3
Joined: Sun May 24, 2015 10:34 am

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by Severs » Sun Jul 26, 2015 10:09 pm

[11:06:33pm] <MP3-J`cinco> cldbstrjr still had a bad connection?
[11:06:42pm] * Joins: Chad (Mibbit@synIRC-FF00889.dynamic.upc.ie)
[11:06:47pm] * Severs slaps Time around a bit with a large trout
[11:06:51pm] <Severs> oops?
[11:06:57pm] <Severs> da shit is that happen for?
[11:07:04pm] <MP3-J`cinco> ahahaha
[11:07:09pm] * MP3-J`cinco falls off the lawn chair
[11:07:22pm] <Severs> i start trying to type and i start slappin people around with fish
[11:07:33pm] <MP3-J`cinco> Blame the Scottish
[11:07:34pm] <Chad> that is troubling
[11:07:38pm] <MP3-J`cinco> I know it wasn't the Irish that did it
[11:07:39pm] * Severs puts away the scotch
[11:07:43pm] <MP3-J`cinco> ahahaha

i honestly dont know what happened here

cinco
DJ / Manager
Posts: 41
Joined: Sun Apr 29, 2012 12:41 am
Location: Mexico, USA
Contact:

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by cinco » Wed Aug 12, 2015 1:02 am

What...the....PINCHE?! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
[10:56:35] <Alfy> Who hte hell is Biz Markie???
[10:56:38] <Alfy> the*
[10:56:48] <Alfy> imma google
[10:57:02] <cinco> :|
[10:57:08] <cinco> You don't know who Biz Markie is?!
[10:57:12] <cinco> Jesus
[10:57:13] <cinco> Pinche
[10:57:15] <cinco> Cristo
[10:57:20] <cinco> GET OFF MY PINCHE LAWN!
[10:57:24] <cinco> And IIIII thought I was ignant
[10:57:26] <cinco> Holy shit!
[10:57:38] * cinco shoves an e-Hand in your face
[10:57:40] <cinco> TALK TO IT!
[10:57:45] <cinco> TAAAAAAAAAALK TO EEEEEEEEEEEEEET!
[10:57:46] * [StreamBot] Current Song - David Byrne/Selena - God's Child (Baila Conmigo)
[10:57:51] <Alfy> LOL he follows me... and i didnt knwo who he is im sorry
[10:58:08] <cinco> Go to bed now
[10:58:10] <cinco> Go
[10:58:10] <cinco> Go
[10:58:11] <cinco> GO!
[10:58:12] <Alfy> lol
[10:58:21] <cinco> It's too much
[10:58:24] <Alfy> hhaha
[10:58:29] <cinco> My tender sensibilities cannot deal with this
[10:58:35] <cinco> Just
[10:58:36] <cinco> GO
[10:58:39] <cinco> holy crap
[10:58:41] <Alfy> im clearing out the people who dont follow me back on twitter

Alfy
Newbie
Posts: 2
Joined: Wed Aug 05, 2015 10:13 pm

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by Alfy » Sun Aug 30, 2015 3:13 pm

ahaha

User avatar
DJGT
DJ / Manager
Posts: 114
Joined: Mon Feb 23, 2015 10:46 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by DJGT » Tue Nov 17, 2015 9:37 pm

ahahha..only shizzo! :lol:
[2015-11-17T20:26:23-0600] <&shizzo> buzzfeed says I like electric house
[2015-11-17T20:26:41-0600] • [StreamBot]: Current Song - Frou Frou - Let Go
[2015-11-17T20:27:05-0600] <+DJ`GT> haha
[2015-11-17T20:27:17-0600] <&shizzo> if "indoor plumbing" was a music genre, I might like that too
[2015-11-17T20:27:40-0600] <+DJ`GT> oh lawd
[2015-11-17T20:27:55-0600] <+DJ`GT> and what would that sound like? Toilets flushing?
[2015-11-17T20:28:15-0600] <&shizzo> yeah
[2015-11-17T20:28:30-0600] <+DJ`GT> haha very classy
[2015-11-17T20:28:38-0600] <&shizzo> instead of thump thump thump thump thump thump, it'd be flush flush flush flush
[2015-11-17T20:29:15-0600] <+DJ`GT> FLUSH YOU!
[2015-11-17T20:29:53-0600] <+DJ`GT> You motherflusher!
[2015-11-17T20:29:58-0600] <&shizzo> haha

User avatar
shizzo
DJ / Manager
Posts: 262
Joined: Sat Apr 28, 2012 3:10 pm
Location: Midwest, USA

Re: #OMGWTFBBQ!!!1

Post by shizzo » Wed Apr 12, 2017 6:24 pm

[22:04:15] <MP3-J`cinco> lol
[22:04:21] <MP3-J`cinco> Holy crap!
[22:04:24] <MP3-J`cinco> I just typed "lol"
[22:04:27] <MP3-J`cinco> I am tired
[22:05:07] <shizzo> you're lucky the forums aren't back up yet, that'd go in the OMGBBQ

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest